Ofte stillede spørgsmål

 

 

Hvilken type kunder kan få godkendt en konto hos Danish Trade ApS?

Danish Trade samarbejder med special, online og detailbutikker, der tilbyder deres kunder harm reduction produkter.

 

Sælger I til private kunder?  

Nej. Vi sælger udelukkende til erhvervsdrivende med en godkendt konto hos Danish Trade. Det er altså ikke muligt at købe privat. 

 

Hvordan bliver jeg forhandler hos Danish Trade ApS?

Du trykker på ”opret bruger” – enten helt oppe i toppen eller helt nede i bunden af siden. Du vil derefter skulle udfylde en blanket, som efterfølgende vil blive sendt til godkendelse. Når du modtager en e-mail med godkendelse af brugeren, kan du logge ind og handle varer.

 

Hvorfor er min profil ikke blevet godkendt?

Hvis din profil ikke er oprettet inden for 48 timer, kan det skyldes en fejl på siden. Der kan du med fordel ringe til os på +45 28762828 eller skrive til kontakt@danishtrade.dk  

 

Hvordan fungerer det med bestilling og afsendelse?

Din ordre vil først blive afsendt, når fakturaen er betalt. Når fakturaen er betalt, afsender vi ordren samme dag eller senest dagen efter. Der er gratis fragt i Danmark, og der vil blive tillagt en fragtomkostning, hvis ordren skal sendes udenfor Danmarks grænser.

 

Hvornår kan jeg forvente min ordre afsendt?

Vi afsender ordrer lagt før kl. 14:00 samme dag. Bestiller du din ordre efter 14:00, vil ordren blive afsendt den efterfølgende hverdag. 

 

Hvad er jeres leveringstid?

Leveringstiden i Danmark er 1-3 hverdage, hvor leveringstiden i Europa er 2-3 hverdage. Hvis andet skulle forekomme, vil du hurtigst muligt blive informeret via mail eller på telefonen.  

 

Er det muligt at tracke min pakke?

Hvis din ordre skal sendes til et sted i Danmark, vil GLS sende dig et Track & Trace nummer, så snart ordren er landet på deres varelager. Herfra vil du kunne følge din ordres rejse fra GLS-lageret og til den valgte endestation.

 

Kan jeg selv afhente min pakke hos jeres varelager?

Ja, du kan sagtens afhente din pakke hos vores varelager. Du skal dog informere os om dette i så god tid som muligt.  

Vi skal have godkendt aftalen, så du kan ikke blot dukke op ved varelageret og regne med, at din ordre er klar til afhentning, hvis vi ikke har givet besked om dette på forhånd.  

Den nemmeste måde at informere os om dette er ved at give os et kald på telefon +45 28762828 eller ved at sende os en mail på kontakt@danishtrade.dk.  

 

Hvor kan jeg se mine ordrer på min forhandlerkonto?

Tryk på “Min konto” i øverste højre hjørne af siden. Når du er inde på din profilside, skal du klikke på “Mine ordrer” i menuen til venstre. Her vil du kunne se tidligere såvel som nye ordrer.

 

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Når du har færdiggjort din bestilling, vil du få tilsendt en faktura. Denne faktura skal udfyldes, før vi sender behandler ordren. Betalingsoplysningerne vil stå i bunden af fakturaen.  

Når fakturaen er betalt, pakker vi din ordre og sender den afsted.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget fejl i min ordre?

Kontakt os på kontakt@danishtrade.dk, hvorefter vi vil behandle din henvendelse samme dag og vende retur med en løsning hurtigst muligt derefter.  

 

Hvordan returnerer jeg defekte varer?

Du skal logge på din forhandler-konto. Herefter skal du gå ind på “Min konto”, som du kan tilgå øverst i højre hjørne. Nederst i menuen til venstre finder du en knap, som hedder “Mine returneringer”.

Derefter skal du blot klikke på den grønne knap til højre og følge trinnene. Vi vil håndtere returneringen hurtigst muligt herfra.

 

Er det muligt at få et besøg eller blive kontaktet i forbindelse med rådgivning af produkter?  

Vi vil altid gerne hjælpe vores samarbejdspartnere og du kan med fordel skrive en mail til kontakt@danishtrade.dk, hvor vi kan aftale yderligere.