My return / RMA DK

 

Returnering

Vi bruger systemet Claimlane til håndtering af RMA/Returer/Reklamationer.

Du skulle gerne have fået en invitation fra os så du kan oprette en bruger på claimlane, og dermed have mulighed for at indsende en sag om RMA/reklamation til os.

 

Har du allerede fået invitation/oprettet bruger kan du logge ind her

 

Har du mod forventning ikke fået en invitation, så kontakt os på "kontakt@danishtrade.dk", så hjælper vi dig videre.

I denne mappe finder du alt omkring hvordan du laver en RMA og hvordan Claimlane fungerer

 

RETUR - UDGÅEDE VARER
I Q4 sendes en liste ud med varer der udgår i den kommende Q1 via nyhedsbrev.

Retur- og anmeldelsesfrist

Ønsker du at returnere en udgået vare, skal du mellem den 1-31. januar melde det ind via Claimlane, hvilke produkter du returnerer, hvor mange og hvilken variant.
Modtager vi ingen anmeldelse inden fristens udløb, bortfalder returretten for de pågældende varer.
Der kan kun returneres varer som følge af registreringer der ikke fornyes samme år.

Afsendelsesfrist

Den fysiske pakke med de anmeldte varer skal være afsendt senest den 14. februar synligt markeret med Claimlane sags nr
Pakker afsendt efter denne dato modtages, men ingen refundering vil blive foretaget.

Mængder og udløbsdato 

Der kan returneres maksimalt ti (10) stk. pr. Produkt/ECID-nummer.
Eventuelle overskydende enheder vil blive afvist og sendt retur for afsenderens regning.
Udgåede væsker der sendes retur skal minimum have en udløbsdato gældende til retur tidspunktet. 
 

Håndtering og gebyr

Ved indlevering af produkter med fejl hvor der enten er skrevet på pakken, misfarvninger, brugte produkter, udløbne datoer eller manglende tilbehør pålægges et håndteringsgebyr på 500,- ekskl. Moms.

Ved indlevering af banderoler skal disse være sorteret og synligt markeret med antal og mg. Banderoler bliver krediteret, men det er et håndteringsgebyr på 500,- ekskl. Moms. Pr. Indlevering. 

Varens stand

Kun uåbnede og ubrugte e-cigaretter i original, ubeskadiget emballage accepteres.
Produkter med påskrevet pris, manglende tilbehør, misfarvninger eller synlige brugsspor refunderes ikke.

Refundering

Når varerne er modtaget og godkendt, refunderer vi købsprisen.

Kontakt

Har du spørgsmål, kontakt os på kontakt@danishtrade.dk eller telefon +45 28762828 (hverdage 09-16).

RMA

Videodokumentation og billeder

En af de største (og vigtigste) ændringer ved det nye RMA-system er, at der fremadrettet kan laves videodokumentation af alle fejl, som rapporteres.

Du er meget velkommen til at sende denne videodokumentation med din RMA, men det er ikke et krav i første omgang. (læs gerne afsnittet "Behold produkterne i minimum 60 dage" for at læse mere om hvornår det kan blive et krav fra vores side af) 

Derudover er det et krav at der skal sendes minimum et billede med hver RMA

 

Fejlfind og forsøg at fikse inden RMA

Det er vigtigt, at du gør det klart for dine kunder, at de skal tjekke vores tjekliste/enhedsguide igennem, før de potentielt returnerer en vare til dig (selvom guiden er lavet til VooPoo, er fremgangsmåden meget ens på enheder fra andre brands).

 

Behold produkterne i minimum 60 dage

Produkter(-ne), som du laver en RMA på, skal opbevares i minimum 60 dage efter sagen er er oprettet og sendt til os gennem Claimlane, medmindre vi kontakter dig og beder dig om at sende produktet retur til os.

Indenfor de 60 dage accepterer du at vi kan kræve at der laves en video af den/de fejl der er med produktet hvis vores leverandør kræver det. Hvis det sker skal du lave en vieo af hver fejl som din RMA drejer sig om. Dette skyldes krav fra vores egne leverandører, som vi skal imødekomme.

Ex: 1 fejl = 1 video // 3 fejl = 3 videoer

 

Når de 60 dage er gået, er der efterfølgende ingen krav fra vores side af ift. at sende produktet retur til os, og du er derfra velkommen til at kassere produktet.